Tuesday, August 9, 2011

FC Bio Sanitary Pad












FC Bio Sanitary Pad
PANTILINER Harga : BND5 per pek Kandungan : 20 keping per pek Kegunaan: Digunakan seharian di luar tempoh waktu haid, permukaan yang kering dan lembut, terasa segar, bersih dan nyaman untuk aktif sepanjang hari. Khasiat: Berfungsi ebagai antiseptik, terapi untuk melancarkan hormon (Haid tidak Teratur) dan peredaran darah. mengatasi keputihan, gatal-gatal, bau tidak sedap dan sebagainya. Fungsi Lain: Boleh digunakan sebagai pembalut luka (membantu meredakan pendarahan), bisul, mengatasi sakit kepala/ migrain, sakit badan / masuk angin, membantu meredakan demam.
DAY USE Harga : BND5.50 per pek Kandungan : 10 keping per pek Kegunaan Diguna waktu siang ketika tempoh haid dan lebih nyaman dan tidak mudah mengerut saat dipakai. Khasiat Membantu merawat dan memulih senggugut ketika haid, sakit pinggang, pening dan emosi tidak terkendali ketika haid, membuang gumpalan darah dalam rahim, mencegah endometriosis.
Fungsi Lain: Pembalut Luka, atasi masalah buasir, sebagai alat bantu untuk mengurangkan panas demam dan pelbagai lagi.
Harga :BND6.00 per pek Kandungan : 10 keping per pek Kegunaan Untuk kegunaan waktu haid terutamanya mereka yang banyak darah haid.. Khasiat Membantu merawat dan memulihkan masalah senggugut / sakit perut ketika haid, sakit pinggang,pening kepala, emosi tidak terkawal ketika haid, membantu memgeluarkan sisa darah kotor dalam dalam rahim dan mencegah pembentukan endometriosis
Hello my lovely customer, please feel free to visit my blog with more new items updated this month and hopefully you will be happy to shops with Cutepatootie..(",)

Dont forget to submit your order here;

Name:
Email Address:
Home Address
Contact #
Order Item/Description/Code/Size/Color/other
Quantity
Free email forms